Deleted33000 agustosboceklerim2 emzirme ödeneği eşimin hesabına yattı 1200 küsur biseydi tek seferlik oluyor o
agustosboceklerim2 Deleted33000 evet tek seferlik olduğunu biliyorum ama ilk gebeligimde ben PTT den almıştım diye hatırlıyorum doğum parası o zaman 300 tlydi o zaman ki emzirme ödeneği ne kadardı hatırlamıyorum tabi birini eş birini anne alabiliyordu
agustosboceklerim2 Deleted33000 emzirme ödeneğinde başvuru olmuyor kimliği çıkardığımız andan itibaren işlem başlıyor zaten