Gmzegul Aynisini devlet hastanesi bana da dedi icini ferah tut bir şey olmaz inşAllah, her sey Allahtan. Ben istemedim sıvı aldırmayı haftası buyudu bi yerine falan denk gelir Allah korusun bir şey olur hiç gerek duymadım imza attım kabul etmedigime dair. Perinatoloji 2 hafta sonrasına randevu verdi sonra bakti tekrar bu bölüme gelmene gerek yok şimdilik iyi her şey dedi bende normal kontrolüm gibi tekrar 12sine randevu aldım. İnşAllah her şey güzel gecer💖