Dün pembemsi kahverengi gibi bir akıntı oldu genelde kahverengi akıntım olduğunda adetim hemen başlardı ama başlamadı. Yumurtlamanın üstünden 12 gün geçmiş oluyor bu arada.. yani yerleşme ise 12. gün yerleşmiş oluyorbugün de olmazsam 2 gün olacak gecikme. Bu sabah erken gebelik testinde hiçbir şey çıkmadı. Yarın kan vermeyi düşünüyorum iki gün gecikme ile ama yerleşme de yeni olduysa çıkar mı bilmiyorum sizce vermeli miyim başım çok ağrıyor bir de. Dün adet olacakmışım gibi hafif rahatsızlık vardı karnımda ama olmadım bugün hiçbir şey yok başına gelen var mı acaba ya lütfen bakar mısınız