dilaadeniz21 Kızlar bakar mısınız bir doktor iğne yazdı 10 gün kullandım diğeri de bu rapora göre gerek görmedi sizin fikriniz nedir sonucu benim gibi olanlar nasıl bir yol izledi acaba ?
Ebru_asln dilaadeniz21 Kan sulandırıcı kullanmanız gerekiyor benim iki gende hezerzigot 1 gen de homozigot var 32 . Hafta da kesin yazıyo ama ben 2 günde 1 nolur nolmaz diye vurunuyorum 2 hafta sonra doğumum var hem oksapr hem corospirin içiyorum
dilaadeniz21 Ebru_asln canım anlamadım ki 2 seferdir resmen zorla yazdırıyorum bugunki doktorum iğne boş iş falan dedi ama araştırmadaki doktorum hamile kalınca kullanmalısın dedi gerçekten kime inanacağımı şaşırdım ya