Busrabzkrt Ben zorunlu sezaryen oldum canım ilk gece sütüm gelmedi, sürekli masaj yaptım. Bebeğim aç kalmıştı. Devlette doğum yaptım ve hemşireden mama istedik tek ölçülük paketler yapmışlar ve ilk gece mama vermiştim. Ben biberonla verdim meme reddi yaşamadık. Mama kaşığı alabilirsin. Bir de ilk günden itibaren bestlak damla kullandım, hemşire önermişti. Ben çok faydasını gördüm.
Mama da eczaneden aldırmıştım eşime, bulunmayacak bi şey değil.