Miracle_1 Kan testinde negatif çıktı ama doktor ultrasonla baktı rahim kalınlığı 15 mm dedi baya kalın dedi neden olur sizce gebelik çıkmadı ama testte kafam karıştı acaba olma ihtimali vardır sonradan
Miracle_1 Adet söktürücü verdi önde hemen kullan dedi ultrason la kalınlaşmış diyince salıya kadar bekle öyle iç dedi olmazsan Duphaston
Elome Miracle_1 kalınlaşma için bir şey diyemem ama regl düzensizliğinden bana Duphaston vermişti adet olmamıştım bitince olmuştum araştırdığım zaman bebek tutunmasına da felan da veriyorlarmış Duphaston hamilelerin de içtiği bir ilaç varsa engel olmaz diye biliyorum
Miracle_1 nisa817_ hmm onda emin olmamıştım ilk defa bu kadar kalın görünce teşekkür ederim o zaman ilacı biraz içmeyim bekleyim
Miracle_1 Elome Evet öyleymiş eğer olmazsan adet gel bir hafta sonraya gebelik testi tekrarlarız dedi ama olsaydı şimdiye çıkardı heralde ya
nisa817_ Miracle_1 içme canm ama olsayidi kanda çıkardı ya kalınlaşma gebelik yüzünden olsaydı diye düşünüyorum
Miracle_1 nisa817_ evet Salı gününe kadar bekle dedi zaten benim de umudum yok ilginç falan diyince doktor ondan acaba böyle başına gelen oldu mu diye merak ettim
nisa817_ Miracle_1 ben hamile kalan tekrar hamile kalmış o bile duydum televizyona çıktı nelar var neler
Miracle_1 nisa817_ doğrudur hayırlısı olsun inşallah güzel haberi almak nasip olur en kısa sürede görüşünüz için teşekkürler 🌸
Miracle_1 Tomriscvn benim adetim baya geçti de ondan tahlil yaptırmıştım . Bu arada adet olmasam bile beklenen adet zamanlarında yumurtlama da olur mu yine bilginiz var mı
Tomriscvn Miracle_1 Pkosta oluyo diye biliyorum canım benim geç yumurtlama pkos hastalarında görülebiliyor
Miracle_1 Tomriscvn hmm adet gecikmesi de var baya ama teşekkür ederim ilk kez bu kadar kalınlık ölçtü
[silindi] Tomriscvn bende 13 haziranda doktora gittiğimde adetten yeni 1 2 gündür çıkmıştım o zaman rahim kalınlığı gayet iyi demişti o ne demek oluyor ki bende yumurtlama olmuyor büyük ihtimalle ama 20 gün dolmadan adet görüyorum