27+1 gebeyim iki gün önce abiden diyafram kısmına ( sağ kaburga altı) ağrı şikayetleri yüzünden doktoruma gittim . muane etti baktı ,çocuk büyüdüğü için olduğunu çocuğun ve rahmin iyi olduğunu söyledi . az önce yine aynısı oldu be tualete gittiğimde iç çamaşırım ` su gibiydi ama havalar çok sıcak terlemişte olabilirim emin olamadım . 15 dakika sonra geçti