gormez canm şunu düşün sağlıklı ise hiç bir şey olmaz ne uzanmak ne ağır kaldırmak hiç bir şey olmaz diger hamileligimde sürekli kanama olurdu hemde öyle az değil doktor hep olumsuz konuştu sürekli yatacaksın dedi ben tam tersi sürekli çalıştım çok şükür hiç bir şey olmadı belki çok duyulan bir söz ama sakınmamak lazimmis.suanda akışına bıraktım sende güzel düşün güzel olsun inşallah