simgenuryilmazz Dün beta için kan verdim dünden beri çıkmadı aranızda bilenler var beyefendi klavye hatası betaya tıklamamışım o yüzden çıkmamış diyor delirmemek elde değil tekrar kan vereceğim
Sezei simgenuryilmazz bitanem bunun yerine kadın doğumdan randevu al hemen beta bakalım diyorlar seni kan almaya yönlendiriyorlar sağlık ocağında en az iki günde çıkıyor hastanede 3 4 saatte çıkıyor
ceydans simgenuryilmazz bugün tam kan sayımı ve de beta verdim . Tam kan sayım sonucu çıkmış beta çıkmamış benimde öyle m oldu acaba veya geç mi çıkıyor Anlamadm ki
simgenuryilmazz Sezei Aşkım en yakın randevu haftaya cuma randevum var zaten de beta takibi yapmak istemiştim, şimdi özelde kan verdim bekliyorum sonucu
yourpariah Sezei canım randevu alıp gittiğimizde şikayet olarak ne söylememeiz gerekiyor direkt kan vermek istiyorum mu diyeceğiz?
melisaemirhan yourpariah ben direk kadın doğuma gidip kan vermek istiyorum demiştim 1 saat sonrada sonucu öğrendim 🥹
simgenuryilmazz yourpariah Aşkım hamilelik şüphem var kan vermek istiyorum diyebilirsin, ben testim pozitif çıktı kan vermek istiyorum demiştim sen test yaptın mı bilmiyorum ama böyle de diyebilirsin
Sezei yourpariah adetim 3 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı derseniz direk kan almaya yönlendiriyorlar sizi sonuçlar çıkınca gelin diyor gebelik varsa takip ediyorlar yoksa adet söktürücü
simgenuryilmazz ceydans Sağlık ocağında verdiysen yarın da çıkabilir unutmuşta olabilirler bilemedim aşkım
ceydans simgenuryilmazz 2. Bebem oğlum 2 yaşında ister istemez stres yaptım ama gecikmem de var 1 hafta ve de yaptığım test pozitif sadece emin olmak istiyorum 🥹
simgenuryilmazz ceydans Hiiç stres yapma lütfen yarın gidip sorarsın çıkmadıysa unutmuşlardır ertesi sabah tekrar kan verirsin