Denize girmek değilde ıslak mayo ile beklemek enfeksiyona sebeb oluyor yani denizden enfeksiyon bulaşma ihtimali yok kadar az. Ben denizden sonra enfeksiyon kaptım ve hiç iyi seyler yaşamadım. Doktorum denizden degil ama ıslak mayo ile uzun süre beklediğim icin olduğunu söyledi. Yol konusunda doktorun bir risk görmezse sorun olmaz. Ben 14 haftalik hamileyken doktorumun izniyle 8 saatlik yol gittim eb fazla 2 saatte bir yürümek şartıyla