Halime34 Kızlar 23 haftalık hamileyim gece ellerim çok uyuşuyor yatmakta zorlanıyorum böyle olan bar mı aranızda ya
Nur124 Halime34 benim çok erken başladı 17.haftamda şuan 32+5 im hala var özellikle sağ elim ama alistigim için sanırım daha takmıyorum arada şişlikler de oluyor geçiyor
esozturk1 Benimde çok oluyor canım 33 den beri falan normal sinir sıkışması çok oluyor hamilelikte Rabbim yardımcımız olsun
Nur124 Halime34 evet bende 17 den beri var ilk de korktum hatta tansiyon falan takip ediyordum sürekli ama şükür normal ödemden dolayı sinir sıkışması oluyor