Migrenligebe belki yediyin bir sey sekeri yukseltmis? Eger diyet yaptiysan ve insulin vurduysan bi sorun olmamali canim.doktorunla mi konussan?
Seker yuksek oldgunda bebek orda havasi. Kaliyormus.bende bildikden sonra vicdan yapiyorum neden yedim diye
Evde varsa sodaya limon sik ic,evde hizli yuru ve ya bir kase yogurt ye
Havada da olsan daha iyi olur .bunlar sekeri azda olsa dusuruyor bende canim korkma cunki strestende artar sekerin..hadi insallah iyi olursun.dediklerimi yap