MutluSema_ bende ilk gebeliğimde düşük yaşadım seni çok iyi anlıyorum zor zamanlardı durduk yere gözlerim doluyordu ağlıyordum her an, engel olamıyordum kendime ama alışıyorsun zamanla şükrediyorsun kucağına alıp kaybetmedin diye ya da ilerleyen haftalarda yaşamadım diye o yüzden üzüntünü yaşayıp toparlanmaya bak vücudunu toparla sağlıklı bi hamilelik geçirebilmek için
üzerinden 6-7 ay geçti tekrardan istiyoruz şuan da bence de biraz zaman geçmesi daha doğru olur diye düşünüyorum eşin de bunu düşünmüş olabilir ya da dediğin gibi üzüntüsüyle öyle demiştir bu dönemde destek olun birbirinize üzüntüyle dediklerinize aldanıp uzaklaşmayın birbirinizden bu dönemde🌸