BurcuY canım ben çilek mobilyaya gitmiştim beşik istemiyodum park yatak aldık gardrop ve şifonyer ordan 2750 dediler ikisi için ama suntaydı ve inceydi sağlam durmuyodu. Demirkapıya gittim bi mobilyacıya istediğim modeli gösterdim bana 3bine yaptılar ama gerçelten çok sağlam. Çilekten alsaydım bi taşınmada dağılırdı bu öyle değil