Selam kıslaaaaar bugün muayenem vardı biliyorsunuz ilk doktora girdiğim zaman kese düzensiz vs gibi birşey dedi sonra beni alt kattaki ultrasona yönlendirdi kan vs verdim doktor muayene etti daha çok küçük gayet düzenli dedi 4+6 haftalıkmış miniğim yeni yeni olusuyormuş kesemizi gördük
rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bu arada kan sulandırıcı iğne ve progestan verdi riskim yok ama ne olur ne olmaz diye umarım sağlıkla dogururum 🥹🥹🥹