Hatice4136 Kızlar kuruma çizgisi mi? 25 temmuzda adet oldum biliyorum imkansız gibi bişey ama hep içimden test yapmak geçti gece yaptım ve çok az silik vardı umutlanmak istemedim
[silindi] Hatice4136 Bende 24 Temmuz’da adet oldum. Bende bir umut ilk hamileliğim olacak olursa onun heyecanıyla test yaptım. Sizinki gibi çıktı benimkide. Bende de kesin bir hamilelik söz konusu değil. İkimiz içinde diğer bebek bekleyen tüm herkes için de her şey istediğimiz gibi olur inşallah.
[silindi] Hatice4136 Benim çok yakın bir arkadaşımında bu şekilde olmuştu. Arkadaşım şimdi 7 aylık hamile. Umudumuzu kesmeyelim.
Ftmn123- Hatice4136 benimde adet zamanı kan verdim 0.5 çıktı beta ve adetin 5. Günü.Adette 5 gün sürdü.
aycicek_ Hatice4136 adetiniz biteli 1 yada 2 gün olmuş mümkün değil şu an hamilelik olması. Çünkü daha yumurtlamadınız bile en iyisi diğer adete 3 4 gün kala tekrar yapın. İnşallah bu ay Rabbim nasip eder