Özel klinikten takipli kişiler için istirahat ya da 32. hafta sonrası alınacak çalışamaz raporunda süreç nasıl oluyor bilen var mı? Hekim bireysel olarak rapor düzenleyebiliyor mu veya SGKya işliyor mu? Raporlar sadece hastaneler tarafından mı veriliyor?