fatmanur3824 Evet bu konuda da övmeden edemeyeceğim o kadar güzel yaptı ki maşAllah dikiş izlerim görünmüyor iz kremini doğru düzgün de kullanamadım kendisi bile ameliyat yerimi biraz zor bulmuştu 3 ay sonra kontrole geldiğimde 1,5 ay hastane de yattım doğumdan hemen önce sabah akşam gelirdi çoğunlukla öğlen de gelirdi olmadığı günler mutlaka arar durumumu hemşirelere ebelere sorardı takip ederdi 🤭🤭