nepenthe_ Kızlar 6 aylık hamileyim hala karar verebilmiş değilim çift yönlü tek elle katlanır kullanması kolay bir bebek arabası arıyorum lütfenn siz hangi arabaları aldınız memnun musunuz yardımcı olabilir misiniz 🥹🥹
Seyda-06 nepenthe_ bugün teslim aldım henüz genel olarak begendim tek elle katlanıyor ve dik duruyor hafif 2 maks 3 kilo olduğunu düşünüyorum joie mirus marka model
zynpknt nepenthe_ aynenn oturma ünitesi varken kapanıyor travel olmasına rağmen şuan üniteyle değil pusetle kkullanıyorum ama bazılarında puset ayrı takılmıyor onları faln sevmiyorum bu tam istediğim gibi
Onu_beklerken Maddi olarak iyiyseniz doona ben aldım. Hem puset hem oto koltuğu hem bebek arabası. 8-9 aya kadar kullanılabiliyor ama. 2. El pazarı da çok geniş.
2kizannesi30 Onu_beklerken onuj resmi var mı ben bir fenomen de gördüm çok pahalı olunca şey yapmadım
nepenthe_ Onu_beklerken doona komşumda var o hiç tavsiye etmedi bebeği hiç sevmemiş kendisi de ve fiyatı öyle bi arabaya göre çok fazla geldi açıkcası bana
Onu_beklerken 2kizannesi30 bendeki bu. Evet pahalı ama pratik. Dediğim gibi temiz kullanılmış 2. El de iş görür.
Onu_beklerken nepenthe_ tabi her bebek her arabayı sevmiyor. Bazı bebekler hiç binmiyor mesela. Denenmek için alınacak bir araba değil fiyat açısından. Zaten maddi durum iyiyse alınabilir dedim.
VuslatDemir nepenthe_ Kızlar Kraft Mika aldım ben, tek elle kapanıyor, pusetle kullnılıyor. Henüz bebegim dogmadıgından onunla tecrübe etmesem de birkaç arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım 💘