sevdicek93 Kızlar 12+3 hamileyim kasıklarım çok batıyordu birden kayboldu 3 gündür yorulunca bile batmıyor artık korkuyorum sizce normal mi yaşayanlar var mı ?
Deletedmom277 sevdicek93 her zaman kasık ağrısı çekemezsiniz yada her zaman mideniz bulanmaz bu çok normal