Kızlar ben ogretmenim ama ramda calisiyorum yaz tatili yok yıllı izin şeklinde ben 32.hafta da çalışır raporu aldım ve yarın 37.hafta oluyorum artık izne ayrilicam bunu sisteme nasıl isleyecekler yani baslangic yarın bitiş de aldığım rapordaki tahmini doğum tarihi mi olacak peki o tarihten önce doğum yaparsam nasıl olacak