mylittlebaby_ Kızlar yumurtlamam 22-29 gün arası oluyor öne çekmek için ne yapabilirim normal değil bence bu kadar geç yumurtlamam sağlıklı şekilde biraz daha erken yumurtlamak istiyorum ama ne yapmalıyım bilemiyorum
Moz mylittlebaby_ yumurta sağlığı için inisitol içeren takviye alın.Proceive f veya proxyfemin öneririrm
myangelson mylittlebaby_ sizin yapabileceğiniz birşey yok. Doktora gidip yumurta geliştirici ilaç kullanabilirsiniz sadece o şekilde olur anca
myangelson mylittlebaby_ hayır. Sadece geç döllenme olur. Gelişmiyor anlamına geliyor demedim. Erken olması için doktor kontrolünde ilaç kullanın direk zamanında yumurtlama olur 14-15. Günde falan yani. Bende pcos var çok geç yumurtlama oluyordu doktorum yumurta geliştirici hap kullandirtti sonra da çatlatma iğnesi yaptı öyle hamile kalmıştım.
Aysima51 Benimde 22 . Gün oluyor bendede Pcos var ama oluyor en azından geç olması sıkıntı değil bizim döngümüz uzun çünkü benimki 45 yumurta geliştiği sürece sıkıntı olmaz