nnisanannesiii Kızlar 2.sezaryenimi olalı 22 gün oluyor dikişlerim ara ara sızlıyor sizce normal mi var mı bu durumu yaşayan bu arada destek olacak kimse yok basından beri her işi tek kendim yapıyorum 2 yasında da oglum var
Baklavaseverim nnisanannesiii Benim bebeğim 4 aylık oldu hala ara ara sızlıyor iç dikişler geç iyileştiği için normal ağır kaldırmamaya dikkat edin sadece çok şiddetli ağrınız olursa doktorunuza danışın 🥰
2Princess1Mom nnisanannesiii Kızarıklık ve akıntı yoksa normal canım. 😊 21 gün oldu benimde kızarıklık akıntı ve sızlama vardı. Doktorum sızlama için normal dedi. Ama kızarık ve akıntı için iki krem birde antibiyotik başladı.
nnisanannesiii 2Princess1Mom ya bende de akıntı oldu antibiyotik kullandım geçer gibi oldu ama yine tekrarlamış doktor 3 4 gün üst üste pansumana git yine bakarız dedi