xesra-0911 Evet o an zaten seni muayene ederken yanında sekreteri oluyor ona söylüyor bilgisayara geçiriyor sekreter bilgileri. Sonra da çıktısını alıp odayı terk etmeden önce sana imzalatıp veriyorlar. Kan tahlili falan verilmediği için sonucu direkt orada alıyorsun. Anomali görülürse doktor zaten gebeyi bırakmıyor, konuşuyor anlatıyor şu şu şu sıkıntılar var diye. Yatış gereken hastaları hemen servise çıkarıyor vs.