angell05 Regl olmama son 3 gün. Dün test yapmıştım ama umutlanmak istemedim bugün sabah ilk idrar ile yine yaptım 5 dk içinde çıktı ve bir tık daha koyu. Kan verdim sonuçları bekliyorum. İnşallah bekleyen herkes hayırla çok güzel haberler alır 🤲🏻🌸
Fatmadmr37 angell05 ikinci gebeligimi bugün yaptığınız testteki gibi silik çizgi ile öğrenmiştim bende simdi doğmasına sayılı günler kaldı. Rabbım gönlünüze göre versin inşallah ❤
37nagis angell05 hayırlı olsun gebelik var gözüküyor bende ilk test yaptığımda böyleydi bı kaç gün sonra tekrar yaptığımda netleşmişti
angell05 Fatmadmr37 amin inşallah çok teşekkür ederim 🌸 sizde sağlıkla kucağınıza alın sağlıkla huzurla analı babalı büyütün inşallah 🥰🤲🏻💕