Dizman bende travel literax 4 aldım canım herşeyi çok kullanışlı geliyo ama tabi daha kullanmadık. Kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar ayrıca internette de baya araştırdım 1 yıl sonrasında bile ilk günki kullanışı konforu duruyo diyorlar. Önemli olanda bebeğin kilosu arttığında rahat kullanım sağlaması