Lilyko9 13 haftalık olduğumdan beri geçmeyen bir kasık ağrısı gerginliği var çok şiddetli bir ağrı yok fakat korkutuyor beni normal mi ?
Mucize0 Lilyko9 Benimde öyle canim ya 13. Haftada ağrım oluştu öyle dayanamayacak degil ama hareket ederken filan hep bi ağrım kendini hatırlatıyor
Mucizem_63 Lilyko9 ben tüp bebek annesiyim ,18 haftalığım bnde halen devam edyr bazen oturup kalkınca batma oluyor bıçak gibi
Lilyko9 ylnydgd 2 haftam var kontrole doktorum istirahat et dedi ayakta kalma dedi zaten fitil olarak da progestan kullanıyorum onu da ilk 3 ayda kesecekti ama ağrım var diye kesmedi
ylnydgd Lilyko9 bu bende de var ya 2 gündür doktor kontrolü de 16sında ama normal midir görünmek gerekir mi bilemedim. Riskli gebelik yok bende ama