myangelson Ay aman ben bir daha spinale girişmem o an ki ağrı en azından sonra geçiyor kızım 4 aylık hala bel ağrım var malesef ama benim artı olarak fıtık var fıtık gerçi kuyruk sokumumda benim yukarılar ağrıyor tutuluyor galiba spinal de anestezi uzmanı da çok önemli bir daha doğum yaparsam anestezi uzmanını prof falan oluyorsa öyle bir şey istiycem anestezi uzmanım çok kötüydü gerçekten asla rahatlatmıyordu sadece sinirli sinirli bakıyordu gıcık bence benim uyuşmamam da onunda etkisi vardı o öyle yaptıkça daha çok korktum çünkü hiç rahatlayamadım