Minikmucizem12 benimde yarın hemde sabahın köründe nasıl uyanıcam diye düşünüyorum
Uyandıktan sonrasını düşünmek istemiyorum akışa bırakıcam kendimi ama girer girmez bi sakinleştirici isticem umarım sonrasınıda kolay atlatırız düşündüğüm tek şey bebeğim umarım sağlıklı doğar çıkar çıkmaz yanıma gelir bende kolay atlatırım umarım sizinde böyle olur