incii_mom bende hep Vajinal doğum istedim ilk gebeliğim ama dünden beri bir korku bir kafa karışıklığı seseryan mı olsam diye panik var biraz sakin kalamıyorum kafam çok karıştı ama benimde nedense içimde 8 Ağustos vardı hep artık ne zaman olur bilemiyorum vajinal yapamayacaksan haftaya gel alayım dedi ama ben hâlâ çok kararsız çok heyecanlı ve stresim sizinde böyle mi