annelikyolculugumm muanede 1 cm acıklık cıktı düne göre ağzı sıkılığı daha az yarım saate bir geliyor gidyor ama nefes kesecek kadar yoğun, doktorum 15 gün boyunca wc haricinde kalkma bol su ve magnezyumu düzenli kullan dedi. Bebekte çok hareketli ya bu iyimi kötümü bilmiyorum sormadım da, eğer ağrı bianda vurursa gel dedi ama hep oluyor nasıl ayrıt edicem bilmiyorum.
Çok can sıkıcı umarım vaktinde gelirler daha cok kücükler🥺