Rozmari canim benim yumurtlama takibim olumsuz sonuçlandi , geçen aylarda tekrardan tedaviye başladim ancak yumurtalarim gelişmedi ve ben de rahim filmi çektirip aşilamaya geçmeye karar vermistim ve adet gorunce , ayin 17 sinde rahim filmi çekildim
Rabbim bana bir mucizesini gosterdi hamdolsun tüm bunlar olurken ben hamile imişim , henüz cok yeni dualarini beklerim Rabbim saglikla hayirli hamilelik ve evlatlar nasip etsin 🐣
Sana tavsiyem mutlaka dusuklerinle ilgili arastirma , genetik ve pihtilaşma testlerini yaptir , bu işin bir insanin dünyaya gelmesi meselesi olduğunu ve Rabbim istemezse ne yaparsak yapalim olmayacagina inarark umudunu asla yitirmeden , doktor kontrolünde tedavine başla , inşallah bu tedaviler bir sebep olacak ve en hayirli zamanda Rabbim sevindirecektir seni de 🤗