Busradoga Bir ebe olarak fikrimi yazmak istedim sulu ama süt beyazıysa büyük ihtimalle fizyolojik akıntıdır, yani normal. Vajinal flora gebelikte değiştiği için böyle olabilir. Ama çamaşırı ıslatacak kadar çoksa, kokusuz ve renksizse ya da peş peşe geliyorsa amniyon sıvısı olabilir Emin olmak için mutlaka doktoruna görün, testle anlaşılır ph testi