kizlar doğum yapalı 34 gün oldu sütüm bebeğime yetmediği için 10 gündür ek olarak mama veriyorum ama bebeğim evdeki mamayı sanırım sevmedi sizler hangi marka mamaları kullanıyorsunuz kaç TL’ye alıyorsunuz çok maliyetli olanlardan alamayacağım kirada oturuyoruz eşimin aldığı bile yetmiyor o yüzden uygun fiyatlı kullandığınız marka mamaları söyler misiniz 🥲