Biz aldık dün kurulumu yapıldı. Beni de arayıp araç arızalandı dediler. Sakaryadan geliyor ve dağıta dağıta geliyorlar. Sonrasında araçları düzelmiş ve akşam gelip kurulumu yaptılar mobilyaları beğendim ben. Teknik aksaklıklar olduğunu düşünüyorum bunların. Fiyat olarak uygun ben görüntü ve kalite olarak da beğendim