Ya kızlar bebeğime ilk doğduğu ay mama veriyordum ara ara destekliyordum 2.ayda tamamen bırakmıştım dün ebe tekrar mamayla desteklememi söyledi bebeğim şuan 3aylık ve mamayı reddediyor sadece anne sütü istiyor mememi emiyor ama biberonu verince ağzını büzüyor diliyle biberonun ucunu itiyor asla almıyor 1 aylıkken çok güzel alıyordu mamayı golden goat aldık mama markası onu istemedi sma optirro aldık şimdi onuda istemiyor sorun mamayı beğenmemeside değil iki mamayıda reddediyor çünkü napıcam nasıl verebilirim asla istemiyor zorluyorm ağlıyor