merveozyurt Bende 6 haftalık gebeyim arada böyle kahverengi leke geliyor daha önce kimyasal gebelik yaşadım. İdrar yolu enfeksiyonu var dedi doktorum ilaç kullanıyorum ama her gördüğümde üzülüyorum doktor kontrolüme 2 hafta var daha ve keseyi henüz görmedim 🥹