Selamlar bebeğim tam 41 günlük 2 gündür kulağı akıyordu doktor orta kulak enfeksiyonu olduğunu söyledi antibiyotikli şurup ve damla verdi ve calpol verebilirsin dedi ilk götürdüğümüzde ateşi yoktu fakat bugün ateşi ara ara 37,5 üzerine çıkıyor kulağı damlayı kullandıktan sonra akmadı ama ateş var yenidoğan ve verdiğim için çok çok üzülüyorum 😞 orta kulak iltihaplanması geçer mi acaba hava çok sıcak oda sıcaklığı ateşini etkiler mi