Kızlar hastanede hemşire oldıgum için doktora göründüm hemen o da aynı şeyi söyledi 2 katı artmayabilir dedi rahim kalınlığın güzel dedi yalandan ufak bi kese var dedi bidaha kan verme bekle dedi sağlıksızsa da senin yapabileceğin bir şey yok beklemekten başka dedi🥹🙏 umarım sağlıkla ilerler🙏