Merhaba anneler ve anne adayları 🙂 2 hafta önce doğum yaptım. Dikişim fazla oldu maalesef. 3 4 gündür lavaboya çıkma ihtiyacım çok fazla bir saat bile beklediğim oluyor fakat ayıptır söylemesi iğne gibi batma var bundan ötürü yapamıyorum bildiğiniz bıçak kesiyor gibi. Lavabo ihtiyacımı gideremediğim için hiç rahatım yok ne otururken ne yatarken. Bildiğiniz sona kadar geliyor orda kalıyor gibi çok rahatsız edici bir his. Duphalak kullanıyorum, zeytinyağı sürüyorum. Medicasol krem verdi doktor onu kullanıyorum ama bunların bir etkisi yok. Acile gidip lavman yapılmasını talep etsem yaparlar mı sizce , başına bu durum gelen var mı? 🙁