Kifayet-12 dediğim gibi aynı benimde oyleydı akıntı oluyordu ama ben evde baya sancı cektım sonra hastaneye gittim 6 cm acıklık vardı. birkaç güne dogurursunuz bence acilde açıklık bakarlar nst bakarlar duruma gore hareket ederler. Allah kolaylık versin sağlıkla kavuşun 😊