bicirinannesi dr dan o kadar memnunum ki suan vazgeçmek gibi bir niyetim yk çünkü ilk çocuğum da da oraya gittim suanda oraya gidiyorum ben doğuma yakın umut hastanesine gittim beni rezil bir hale getirdiler suyumun bittiğini bile bana söylemedi. Enfeksiyonum var dedim normal dedi enfeksiyon içimi çürütmüş dikiş tutmadı suyum geliyor dedim su değildir dedi kesemde sıkıntı olmuş suyum geliyormuş hepsini devlet hastanesinde öğrendim hemdr bir sonraki gün rezillikti ben hiç tavsiye etmiyorum çünkü kendileri yznden benim evladım zhnsel engelli olabilirdi suyumuz sınırda kalmıştı ikinci gebelikte eşimin ısrarı ile tekrar başka dr ymut hastanesine gittim bakmadan kese yok dedi ilgilenmedi bile aglamaktan hasta oldum dış gebelik mi diye Maltepe gördü ama inanın anlatmakla bitmez orayla yasadıklarım. Doğuma kadar da iyi bir dr bulurum umarım. Detaylı ultrasonda çok güzel ilgileniyorlar uzun sürüyor baya anlatıyor cd veriyor bebeğin fotolarını ayrı da iki tane foto veriyor