hayır hiç alakası yok her hamileliğin farklı geçebilir, benim bi tanıdığım ilk çocukta hiperemezis gravidarium olmuştu hastanede yatıyordu kusmaktan sürekli ama ikinci hamileliğinde kusmadı bile. Ayrıca daha 5 haftada bulantın başlamayadabilir erken bi dönem. hamileliğinde bi sorun olduğu anlamına asla gelmiyor telaşlanma