Kızlar femara+duphaston ile denemiştik bu ay ama bugün regl oldum .. pcos var birde. Bu sekilde deneme ile kaçıncı ayda hamilelik yaşadınız paylaşır mısınjz :( 2-3 ay kendimiz denemiştik sonra pcos oldugu icin doktora gitmeye karar verdm bu sekilde tedavi uyguladı yarın kontrole gidicem ama sizlerden de bilgi almak istiyorum