Annesii66 Dünden beri kısa aralıklarla sol tarafımda kelebek uçuşuyor yada kuş kanadını çırpıyor yada kalp atıyor gibi birşey hissediyorum ama baya baya belirgin ve uzun süreli oluyor ikinci gebeliğim 16+3 şuan bebeğimin hareketleri mi acaba bilemedim 😂💜
Myyfamily Annesii66 Eveet bende ilk gebeligimde 22.haftada hissetmiştim geç hissettiğim için daha yukarılarda mide taraflarimda kelebek çırpınıyormuş gibi hissediyordum,şimdi 17+4 deyim arada içimde birşey kayıyormus gibi oluyor ama bebek hareketi mi bilmiyorum
bennanneyim Evey canım bende 18 haftalıkken hissetmiştim şimdi 2 aylık kucağımda uyuyor. Çok güzel duygular bunlar. Hamileliğimi özledim kız 🙄🥲🥹🤣
Annesii66 bennanneyim evet bende taaammm özledim derken hooop ikinci kızıma hamile kalmışım bir kızım var 4 yaşında 🥹🤲🏻🩷
Annesii66 Myyfamily ikinci erken hissediyormuş genelde ama ben ilk kızımıda 20-21 gibi net hissetmiştim sağlıcakla gelinler inşallah 🥹🩷