vanilya_kokusu Kızlar midem çok bulanıyor sabahtan beri iki defa kustum doğru düzgun bişey yiyemiyorum benim gibi olan varmı napıyorsunuz Allah’ım hiç bişey den zevk alamıyorum 😭😭
MadameTussauds vanilya_kokusu Kac haftaliksin canim ? Bende böyleydim 18. haftadayim hala böyleyim ara ara kusuyorum daha dün kustum düsün
Gezginnn vanilya_kokusu canım ben ilaç kullanıyorum 20 haftalıkğım şuan. iki hafta önce ilaca iki gün ara verdim hastaneden çıkamadım malesef😔
senay122 vanilya_kokusu allah yardımcın olsun umarım sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız 😍 bende 5+4 haftalık gebeyim çok fazla mide buşantısı var kusma yok bende sizinde keşke sadece bulantı olsaydı baş edebilirsiniz az da olsa 🥲
vanilya_kokusu MadameTussauds ay kız senin baya geçmiş ilk gebelikte ben de 18 e kadar kustum bide günde 4 5 defa okadar zayıfladım.ki kız şimdi yeniyim daha 6 yım kusuyorum sürekli bisye olmaz dimi Allah’ım tecrübe olmasına rağmen halla korkuyorum
MadameTussauds vanilya_kokusu Bende daha gram kilo almadim bacim 6 kilo verdim bisey olmaz Allahin izniyle merak etme doguma kadar kusanlar var bebekleri toklu gibi masallah. Dün yemekte yemedim ekmek arasi peynir yedim iki üc tane zeytin yedim yanina aninda gittim cikardim zeytin iyi gelmedi galiba diye düsündüm hala daha normal yemek yiyemiyorum. Ben Oglumda da böyleydim insallah bu da sonuna kadar sürmez de 20. haftalara kadar sürebilir bazen diyorlar insallah buda öyle olurda 20. haftada rahat ederim artik.
vanilya_kokusu MadameTussauds inşallah ya kız sağol inanki. Biraz içim rahaladi bende sabah kalkınca direk kusuyorum az önce sadece 4 dilim kavun 2 zeytin tek yedim sanırım onlarda çıkacak birazdan Allah’ım çok zor ya 😓
MadameTussauds vanilya_kokusu Zor bacim zor bunu yasayan bilir. Allah yardimcimiz olsun ne diyeyim ben ilk haftalarda inanilmaz kötüydüm hastanede bile yattim düsün. Biraz biraz rahatladim ama dedigim hala ara ara kusuyorum pazar günü tatile cikacaz bide Rabbim yardim etsin bize rahatlik afiyet versin bacim
merveozyurt Ya bende 5 haftalık gebeyim ama sabah eşimi işe gönderirken bulantım oluyor gibi ama kusma olmuyor bu normal mi? Biraz daha uyuyorum mesela geçiyor bulantım bide yemelten sonra oluyor çok yemesem bile midem bulanıyor ama kusamıyorum
vanilya_kokusu merveozyurt bazen bazılarında bulanti olur ama kusma olmaz bende 24 saat oluyo mutfgaa giremiyorum
burcuozturk86 merveozyurt bende de ayni durum var cok rahatsiz oluyorum istahim da yok surekli tuzlu seyler yemekten keyifsiz haldeyim
Gezginnn vanilya_kokusu ilk haftalar bulamtı vardı sadece . Ama iki hafta önce ilacı bırakınca kusmaya başladım
vanilya_kokusu MadameTussauds sjsjskks😂😂yok daha midem de inşallah cikmas zorluyorum kendimi çıkmasın diye boğazım tahriş oldu artık