Kızlar ben genel olarak bir şeyler yiyebilen biri değilim son günlerdede sıcaklıktan sanırım tek öğünle günü geçiriyorum gibi :(. Dün gece yatmadan çikolata yedim gece uyandım bir anda kustum. Benim öyle bulantılı hamileliğimde olmamıştı bu. Sizce dr a gitmeli miyim çokta rahat hissetmiyorum midemi yada psikolojikmen