Lale06 Bizde baş gelişti 27den beri 36da makata döndü normal doğumdan sezaryene döndük 37de gün almaya gittim sezaryen için tekrar dönmüş haftaya ptesiye kadar normal gelirse gelecek gelmezse alacaklar 🤣 yani son dkya kadar belli olmuyor ki… seninki daha çoooook küçük