Merhabalar, burda çoğu kişi yazıyordu bende yazmak istedim. Pazartesi 38+5 olmuştuk. Sabah muayene gittiğimde 5dk bir sancım vardı öncesinde de 10 gün boyunca bu şekilde sancı vardı. Ama ne yaptıysam bebek kanala inmiyordu. Sancılarda durmayınca sezeryana karar verildi pazartesi. Zaten aç gittiğim için 13.45 gibi alındım ameliyata. Epidural anestezi oldum ve asla korktuğum gibi değildi hiç acımadı. 14.05 de bebiş çıktııı🥹kanala girmemesinin sebebi ise kordonu çok çok kısaymış bu yüzden kanala yetişememiş garibim 😁o kadar güzel bir duygu ki şükürler olsun🙏🏻 ameliyat sonrası ilk gün yürürken biraz zorlandım sadece bir kez ayağa kalkmıştım. Ama 2. Gün zorla ayağa kalktım ve ne kadar hareket edersek o kadar iyi onu anladımm. Sadece gaz ve büyük tuvalet problemi çok var. Onun dışında iyiyim ☺️ Şimdi 4 günlük olduk. Allahım isteyene nasip etsin 🥹🙏🏻