Kızlar dünden beri aşırı bir uyuklama halim var, afedersiniz ishal başladı ve asla geçmedi, belden gelen dün kasılmalarım oldu bu gün daha başlamadı ama Aslan çok aşağıda hareket ediyor ve sabah bebek videosu izlerken fışşş diye sütüm geldi bayağı bir.. 4 ağustos sezaryen tarihimiz o zamana kadar normal gelebilir demişti doktorumuz. Sizce belirti olabilir mi bunlar?